+38 (095) 257-77-54
У каталозі: 13317 позицій.

Гарантія

Ми зобов'язуємося у термін 14 днів повернути Вам гроші або здійснити обмін товару, згідно закону "Про захист прав споживачів", якщо ви виявили, що набутий товар не задовольняє Вас за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням.

Увага !

Згідно ст.9 п. 1 "Закону України про захист прав споживачів" обміну або поверненню підлягає товар , який не був у використанні, а також збережено його товарний вид, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий вам разом з проданим товаром.

Купуючи товари на TiBox.com.ua в комплеті Ви отримуєте документ про оплату і заповнений гарантійний талон із печакткою магазину, з яким товар приймається на обслуговування у сервісних центрах виробника по всій території України, за адресами, вказаними у талоні. Ви можете звернутись до Сервісного центру особисто, або скористатися послугою БЕЗКОШТОВНОЇ* доставки.

 *за умови, що товар був придбаний у мережі TiBox.

ГАРАНТІЯ

Умови гарантійного обслуговування:

1.     Гарантія на товар надається на термін вказаний  в гарантійному талоні і  відраховується від моменту покупки.

2.     Дефекти, що виникли з вини виробника будуть усунуті протягом 14 днів від дати подання товару на гарантійний сервіс. Цей термін може бути продовжений до 28 робочих днів, якщо несправність вимагає заміни комплектуючих, які потрібно замовляти індивідуально.

3.     Товар, куплений на сайті Tibox, підлягає поверненню в 14-ти денний строк від дати купівлі.  (за окремими винятками, передбаченими законом "Про захист прав споживачів").

4.     Товар, який має гарантійний талон виробника і маса якого не перевищує 5кг,  доставляється клієнтом до офіційного сервісного центру (СЦ) виробника особисто. Фірма надає послугу доставки товару на сервіс виробника безкоштовно. В такому випадку до терміну ремонту потрібно додавати час на доставку до СЦ виробника. 

5.     Товар, який має гарантійний талон від виробника, доставляється фірмою до офіційного сервісного центру БЕЗКОШТОВНО, якщо від  дати продажу пройшов термін не більше 10 міс.  У іншому випадку доставка до СЦ включає витрати на доставку.

6.     Товар, що подається на гарантійне обслуговування, має бути повністю укомплектований (оригінальне упакування, кабелі, перехідники тощо).  

7.     Гарантія анулюється у наступних випадках: пошкоджена гарантійна пломба, товар використовувався не за призначенням (неправильна інсталяція і обслуговування, видимі механічні пошкодження). Товар був пошкоджений під час транспортування (через використання неоригінального упакування).  

8.    Детальний огляд і виявлення факту порушення гарантійних умов проводиться виключно спеціалістом сервісного центру виробника.

9.    У випадку відсутності дефектів з клієнта знімається плата за діагностику. 

10.  Фірма не надає жодної гарантії, що стосується роботи програмного забезпечення на придбаному обладнанні. У цьому випадку претензії потрібно висувати до розробників даного програмного забезпечення. Оцінка справності обладнання проводиться в оптимальному програмному оточенні.

11.   Якщо до товару додається гарантійний талон виробника, клієнт повинен виконувати  зазначені в ньому умови.

12.   Підставою гарантії є документ виданий при покупці товару та завірений підписом менеджера магазину і фірмовою печаткою. Отримання товару означає згоду з умовами гарантійного обслуговування.

13.   Фірма не бере на себе зобов'язань заміни гарантійного товару на аналогічний під час ремонту.

14.   Право на гарантію має безпосередній покупець товару. Подальший перепродаж не означає перенесення прав на гарантійне обслуговування через фірму на наступного покупця.

 Термін ремонту товарів з гарантійним талоном виробника встановлюється сервісним центром від виробника. Фірма не може прискорити ремонт такого товару. Для розуміння ситуації - товари з гарантійним талоном виробника, Ви можете доправити до сервісу особисто.          

 

Процедура приймання товару на доставку до сервісного центру.

1.     Товар повинен мати оригінальну упаковку, яка гарантує безпечне транспортування його до спеціалізованого сервісного центру.

2.     В деяких випадках допускається використання іншої упаковки, але вона також повинна забезпечувати збереження товару під час транспортування.

3.     Якщо товар не має повної комплектації,  то він не підлягає заміні на інший з подібними параметрами.

4.     До товару має бути доданий докладний опис дефектів з вказаною ситуацією, коли, при яких умовах проявляється даний дефект.

5.     Товар, до якого немає гарантійного талону, виданого нашою організацією, і серійних номерів якого не буде знайдено в нашій базі даних, доставляється з урахуванням витрат на доставку.

6.     Сервісний відділ має право вимагати від клієнта документи, що підтверджують купівлю товару, якщо виникають сумніви щодо його походження.

7.     Якщо товар виявився справним, сервісний центр має право вимагати оплату за діагностику.

 

Дякуємо за розуміння!